Bannery górne wyróżnione

Bannery górne

A+ A A-

Sennheiser sponsorem drużyny PRIDE

Sennheiser sponsorem drużyny PRIDE

Firma Sennheiser została sponsorem polskiej profesjonalnej organizacji esportowej PRIDE Gaming. To profesjonalna organizacja esportowa założona w 2016 roku. Pod marką organizacji występuje drużyna esportowa PRIDE, która składa się z profesjonalnych zawodników gry Counter Strike: Global Offensive. W skład teamu wchodzą Maciej "Luz" Bugaj, Łukasz "spławik" Jahns, Konrad "EXUS" Jeńczeń, Tomek "TOM223" Richter, Gabriel "gab" Jaroszuk. Nad odpowiednią formą i przygotowaniem zawodników do turniejów czuwa dwóch profesjonalnych trenerów - Michał "mhl" Engel oraz Jakub "KubiK" Kubiak. W ramach zawartej umowy oficjalny ośrodek treningowy PRIDE Gaming House oraz zawodnicy drużyny zostaną wyposażeni w zestawy najnowszych słuchawek GSP 600 i wzmacniaczy słuchawkowych GSX 1200 PRO. Drużyna otrzyma także dodatkowe wsparcie finansowe, które umożliwi jej przygotowania do rozgrywek.

Opera Loudspeakers w ofercie EIC

Opera Loudspeakers w ofercie EIC

Polski dystrybutor takich marek, jak Onkyo, Tannoy, Quadral, Esoteric, PMC, Synthesis, Cyrus, Audio Physic, Kimber Kable czy Unison Research przejmuje kolejną firmę specjalizującą się w produkcji zestawów głośnikowych, bardzo blisko powiązaną z tą ostatnią. Opera Loudspeakers i Unison Research to dwie marki funkcjonujące pod jednym dachem. Pierwsza zajmuje się wyłącznie kolumnami, natomiast druga skupia się na elektronice, głównie wzmacniaczach lampowych i hybrydowych, choć w jej katalogu można znaleźć również nietypowe głośniki zaprojektowane z myślą o współpracy z lampowymi piecykami. Po przejęciu dystrybucji Unisona przez EIC, było jasne, że wkrótce do portfolio warszawskiej firmy dołączy również Opera i tak właśnie się stało.

Ostatnie komentarze

  • Marcin

    Linia Classica zawiera trzy modele podłogowe, dwa podstawkowe i głośnik centralny. Przy okazji, może teścik Opera Prima? :)
    0
Zobacz inne komentarze

OPPO Digital kończy produkcję

OPPO Digital kończy produkcję

Tym razem to nie primaaprilisowy żart. Firma OPPO Digital ogłosiła plan stopniowego wygaszania produkcji. Jak napisano w specjalnym komunikacie, od założenia firmy minęło 14 lat, a dzięki wsparciu klientów, partnerów technicznych oraz studiów filmowych i muzycznych, wyprodukowano wiele nagradzanych produktów audio i uniwersalnych odtwarzaczy płyt obejmujących trzy generacje formatów - DVD, Blu-ray i 4K UHD. Niestety, na tym zakończy się historia tej marki. Choć OPPO Digital stopniowo przestanie produkować nowe urządzenia, istniejące modele będą nadal wspierane, karty gwarancyjne będą nadal ważne, a usługi serwisowe świadczone zarówno w ramach gwarancji, jak i po tym okresie mają być nadal dostępne. Producent zapewnia, że klienci będą nadal otrzymywać wysokiej jakości usługi i wsparcie, w tym publikowane od czasu do czasu aktualizacje oprogramowania.

Ostatnie komentarze

Zobacz inne komentarze

Cresyn zmienia się w Phiatona

Cresyn zmienia się w Phiatona

Kojarzycie marki Cresyn i Phiaton? Jeżeli dobrze orientujecie się w temacie słuchawek, pewnie tak, ale dla przeciętnego klienta musi to być zupełnie obcy temat. Tymczasem obie marki należą do koreańskiego producenta będącego jednym z największych specjalistów w tej branży - Cresyn Co. Ltd. Firma ma ponad 50 lat doświadczenia w produkcji słuchawek, a ogólna skala działalności stawia ją w w czołówce największych marek świata. Około 90% produkcji Cresyna to nauszniki i dokanałówki wytwarzane dla takich marek, jak Sony, Audio-Technica, Denon, Samsung, Apple, LG i wiele innych. Pozostała część to produkty sprzedawane pod własnymi brendami. Pod marką Cresyn wytwarzane są słuchawki typowo konsumenckie, natomiast Phiaton to produkty z linii premium. Firma zamierza jednak to zmienić i właśnie ogłosiła, że marka Cresyn będzie powoli wygaszana na rzecz Phiatona. Początkowo część modeli będzie oznaczana jako Phiaton by Cresyn. Później zostać ma już tylko pierwszy człon tej nazwy.

EIC przejmuje Unisona

EIC przejmuje Unisona

Firma EIC przejęła dystrybucję kolejnej, znanej marki - Unison Research. Firma powstała w 1987 roku, a jednym z jej twórców był konstruktor Giovanni Maria Sacchetti. Urodzony w 1945 roku konstruktor poświęcił się w młodym wieku badaniom i projektowaniu systemów hi-fi. Swoje zainteresowanie w dziedzinie elektroniki połączył z pasją do muzyki, którą odziedziczył po swoim ojcu. Po ukończeniu studiów w dziedzinie elektroniki, dwadzieścia pięć lat poświęcił nauczaniu. W tym samym czasie projektował i pracował nad rozwojem konstrukcji wzmacniaczy dla Unison Research. Pierwszym wzmacniaczem zintegrowanym jaki został skonstruowany i spopularyzowany był Triode 20. Jego następca model Simply Two był wielkim krokiem naprzód w historii firmy i odegrał kluczową rolę w osiąganiu wielkiego, międzynarodowego sukcesu. Dziś Unison Research uznawany jest za jednego z liderów wśród producentów wzmacniaczy lampowych.

Audio Physic w ofercie EIC

Audio Physic w ofercie EIC

Od marca 2018 roku niemiecki producent wysokiej klasy kolumn głośnikowych zdecydował się powierzyć dystrybucję swoich wyrobów na terenie Polski firmie EIC. Audio Physic jest bardzo dobrze znany na rynku audio, na którym działa od ponad trzydziestu lat. Manufaktura z Brilon cieszy się ogromną renomą, a wiele jej konstrukcji zdobywało i zdobywa wyróżnienia i nagrody na całym świecie. Dziś oferta niemieckiego producenta jest bardzo szeroka. Katalog zawiera jedenaście modeli podłogowych, trzy podstawkowe, trzy głośniki centralne, kolumnę ścienną i aktywny subwoofer.

20 lat Audio Video Show

20 lat Audio Video Show

Powoli przymierzamy się już do kolejnej edycji największych targów sprzętu audio-video w Polsce, odbywających się już od dwudziestu lat. W tym roku wystawa tradycyjnie odbędzie się w Warszawie w dniach 17-19 listopada na stadionie PGE Narodowym oraz w hotelach Golden Tulip i Radisson Blu Sobieski. Lokalizacja w stosunku do ubiegłego roku nie uległa więc zmianie, jednak regularny wzrost liczby wystawców i zwiedzających stawia warszawskie targi na wyjątkowo mocnej pozycji. Obecnie to drugie co do wielkości tego typu wydarzenie w Europie.

Naim w dystrybucji FNCE

Naim w dystrybucji FNCE

To już potwierdzona informacja - dziś firma FNCE (Focal Naim Central Europe) oficjalnie przejęła dystrybucję produktów marki Naim w naszym kraju, i nie tylko. Spółka, która od stycznia ubiegłego roku zajmuje się dystrybucją sprzętu Focala z linii Home Classic i New Media, działa także na terenie Republiki Czeskiej, Węgier i Litwy, a przy okazji reprezentuje też marki Micromega i Atlas Cables. Wśród oferowanych w Polsce modeli Naima znajdą się między innymi odtwarzacze CD i z wbudowanym twardym dyskiem, przetworniki cyfrowo-analogowe, przedwzmacniacze i wzmacniacze oraz liczne akcesoria. Siedziba, biuro handlowe oraz ekspozycja pełnej oferty brytyjskiego producenta znajdzie się w salonie Focal Polska w Warszawie.

Harman przejmuje Arcama

Harman przejmuje Arcama

Spodziewaliście się, że po przejęciu przez Samsunga, koncern Harman International będzie zajmował się już tylko produkcją soundbarów i słuchawek bezprzewodowych pod różnymi markami? No to macie pierwszą zapowiedź tego, co naprawdę może się dziać na rynku audio po tym, jak jedna wielka firma kupi drugą wielką firmę. Amerykanie wyposażeni w nowe sakiewki z pieniędzmi sami wybrali się na zakupy i właśnie przejęli Arcama! Jak wynika z oficjalnej informacji prasowej, Harman zdecydował się na ten krok ponieważ na globalnym rynku wzrasta zapotrzebowanie na dźwięk wysokiej jakości. Przejęcie audiofilskiej wytwórni ma pomóc firmie w dotarciu do nowych klientów, ale przede wszystkim podnieść doświadczenie Harmana jako producenta urządzeń stricte audiofilskich. Dla osób zainteresowanych sprzętem hi-fi jest to zapewne ważna wiadomość, natomiast z punktu widzenia szefów amerykańskiego koncernu chyba nie jest to milowy krok w jego rozwoju. Jak powiedział Chris Dragon, Dyrektor Marketingu Lifestyle Audio w grupie Harmana, Arcam będzie wyjątkowym dodatkiem do luksusowego zespołu audio Harman International.

EIC przejmuje Cyrusa

EIC przejmuje Cyrusa

Firma EIC oficjalnie przejęła dystrybucję produktów angielskiej marki Cyrus. W ofercie firmy znajdują się wysokiej klasy odtwarzacze i napędy CD, wzmacniacze zintegrowane, przedwzmacniacze i wzmacniacze mocy, a także przetworniki cyfrowo-analogowe, streamery, dodatkowe zasilacze, doskonałe urządzenia kompletne z serii Lyric, wzmacniacz cyfrowy One oraz dekoder ze wzmacniaczem słuchawkowym Soundkey. Trzy ostatnie modele są bardzo ciekawe, ale trzon oferty Cyrusa wciąż stanowić będa urządzenia zgrupowane w serii Signature.

Polecany film

Bannery dolne

Wyszukiwarka

Nowe testy

Poprzedni Następny
Focal Clear

Focal Clear

Focal naprawdę oszalał na punkcie słuchawek. Na zbudowanie sporego katalogu wystarczyło im zaledwie kilka lat. Oczywiście można twierdzić, że dla firmy z tak ogromnym dorobkiem w dziedzinie zestawów głośnikowych nie...

Yamaha A-S1100

Yamaha A-S1100

Kiedy ktoś porusza temat sprzętu audio marki Yamaha, przed oczami staje mi wiele niezwykle ciekawych rzeczy, którymi nie każda firma może się pochwalić. W naszej branży japoński koncern kojarzony jest...

Onkyo NS-6170

Onkyo NS-6170

Onkyo to prawdziwy specjalista od fajnego i przystępnego cenowo sprzętu. Japończycy nie zmieniają wzornictwa raz na trzy lata i nie wchodzą w ryzykowne tematy, ale mocno rzeźbią to, czego naprawdę...

Komentarze

Jacek
Panie Tomaszu, z przyjemnością przeczytałem Pana tekst. Jestem akurat posiadaczem słuchawek Focala. Clearów słuchałem na AVS i udało mi się to zrobić na jednym ...
Dziękujemy za uzupełnienie, ale z naszego punktu widzenia niestety niewiele to zmienia. Sprzęt do testów pozyskujemy oficjalną drogą, a w przypadku Clearów ciąg...
Pyciek
Tomku, dzięki za recenzję, ale... To nie jest jedyna para słuchawek w kraju. W maju będzie po prostu kolejna dostawa. W okolicach lutego w Salonach Denona były ...

Płyty

Saagara - 2

Saagara - 2

Jednym z najciekawszych albumów poprzedniego roku okazało się dzieło polskiego klarnecisty Wacława Zimpela i indyjskich instrumentalistów, współpracujących pod szyldem Saagara....

Nowości ze świata

  • Naim has previewed three new network players, which includes the ND 555, the first 500 series product in 12 years. The flagship ND 555 is joined by the new NDX 2 and ND 5 XS 2. Naim says it has...

  • Cambridge Audio celebrates its 50th anniversary with the introduction of Edge, a flagship hi-fi system that introduces a new standard for sound and design from the company. The new series builds on Cambridge Audio's driving principles of creating products that...

  • Digital playback software specialist Roon Labs has had a stellar rise in terms of what many audio enthusiasts and music lovers around the world consider the best music playback platform. The company’s superbly designed software, with its state-of-the-art user interface...

Prezentacje

Historia ma znaczenie - Marantz

Historia ma znaczenie - Marantz

Marantz to jedna z tych firm, które powinien znać każdy miłośnik muzyki i dobrego brzmienia. Jeden z wielkich graczy, którym na przestrzeni lat udało się zachować swój wizerunek i opowiadać swoją historię nie inaczej, jak poprzez kolejne urządzenia zyskujące status kultowych. Może to trochę odważne stwierdzenie, ale wystarczy prześledzić internetowe...

Ostatnie aktywności

Poradniki

Jak wybrać kolumny

Jak wybrać kolumny

Jeżeli zapytacie audiofilów który element systemu audio ma największy wpływ na ostateczny rezultat brzmieniowy, dziewięciu na dziesięciu powie, że są...

Dyskografie

Budgie - Zapomniany gatunek

Budgie - Zapomniany gatunek

Deski skrzypiały pod nogami, kiedy wchodził na strych. Strach jednak tłumiła fascynacja nowym, nieznanym wcześniej miejscem. Spróchniałe schody nie miały...

Galerie

20 premier z targów CES 2018

20 premier z targów CES 2018

Na początku stycznia w Las Vegas odbyły się największe targi elektroniki użytkowej na świecie - Consumer Electronics Show. Impreza jest...

Wywiady

Ken Ishiwata - Marantz

Ken Ishiwata - Marantz

[English version] Niedawno zamieściliśmy na łamach naszego magazynu przekrojową prezentację marki Marantz, jednak cała historia byłaby niepełna gdybyśmy nie przeprowadzili...

Popularne artykuły

Vintage

Sony MDR-R10

Sony MDR-R10

Długo szukałem w Internecie symbolu tych słuchawek. Pamiętam, jak wiele lat temu kolega przytargał do mnie katalog Sony i wskazując...

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej dowiesz się tutaj.