EAT przechodzi do Horna
- Kategoria: Newsy branżowe
- Tomasz Karasiński
Firma Horn Distribution została nowym przedstawicielem marki EAT w Polsce. Marka European Audio Team została stworzona przez Jozefinę Lichtenegger aby podejść do biznesu gramofonowego w zupełnie nowy sposób. Józefina - prywatnie małżonka założyciela Pro-Jecta, Heinza Lichteneggera - znana jest ze swojego nienagannego gustu i wierzy, że hi-endowe gramofony poszły w kierunku produktów, które są wyjątkowo niezgrabne, zbyt masywne, kierowane wyłącznie do męskich odbiorców oraz przekombinowane pod względem technologicznym. EAT produkuje wyłącznie gramofony, które oferują doskonałość technologiczną i maksymalną wydajność, a Jozefina - niczym Ettore Bugatti - wymaga, aby forma zawsze pasowała do treści. Każdy element ma być od początku do końca przemyślaną wizją estetyczną, tak jak jest to tworzone w przypadku biżuterii, zegarków czy haute couture.
Na oficjalnej stronie nowego dystrybutora znalazło się już 10 gramofonów EAT-a - Forte-C-Note, Forte-PJ12CC Evo, Forte, Forte-S-C-Note, Forte-S-PJ12CC Evo, Forte-S, E-Flat, E-Flat Yosegi Set, C-Sharp i C-Major. Ceny wahają się od 8999 do 39999 zł. Pierwsza prezentacja produktów EAT-a pod patronatem Horn Distribution odbyła się pod koniec września w studiu U22. Gościem specjalnym imprezy był Hirek Wrona, który zaprezentował zgromadzonym gościom swoje ulubione winyle. Była to bardzo ciekawa opowieść o korzeniach muzyki przez jazz i blues aż do bardziej współczesnych klimatów. W obsługiwaniu gramofonu pomagał organizator spotkań w U22 - Piotr Welc. Na stoliku wylądował gramofon EAT Forte S z ramieniem C-Note i wkładką Sumiko Audio Blue Point Special EVO III. Szlifierka współpracowała z systemem Denona z serii 2500NE, a ze wzmacniacza sygnał płynął do kolumn Sonus Faber Elipsa.
Horn Distribution specjalizuje się w dystrybucji domowego i samochodowego sprzętu audio-video, oferując najbardziej liczące się i znane na świecie marki. Obecnie w Horn Distribution w Polsce pracuje zespół ponad 80 osób, a oddziały w Szwajcarii i na Węgrzech zatrudniają kolejne kilkanaście. Konsekwentna polityka wspierania obsługiwanych kanałów dystrybucji, w połączeniu z prestiżowym portfolio produktowym oferowanych marek od lat owocują znaczącym wzrostem sprzedaży. Kluczowe dla funkcjonowania firmy obszary jej działalności powierzane są własnemu zespołowi specjalistów - dzięki własnemu magazynowi, serwisowi czy księgowości spółka ma pewność, że klienci są obsługiwani najlepiej, jak to możliwe. Najnowsze działania firmy zmierzają ku dalszemu usprawnianiu współpracy z Partnerami handlowymi, czego jednym z przejawów jest elastyczna platforma komunikacji online, związanej z oferowanymi liniami produktowymi.
Źródło: Horn Distribution
Komentarze